
De Ansoff matrix (of Ansoff model) is een managementmodel uit 1957. Het is ontwikkeld door de Russisch-Amerikaanse econoom Igor Ansoff. De Ansoff matrix kan gebruikt worden om de groeistrategie van een bedrijf te bepalen. Het beantwoordt de vraag waar een bedrijf zich op moet richten. In dit artikel geven we een uitleg van de Ansoff matrix. Per ond...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/management-modellen/ansoff-matrix/

De Ansoff matrix (of Ansoff model) is een managementmodel uit 1957. Het is ontwikkeld door de Russisch-Amerikaanse econoom Igor Ansoff. De Ansoff matrix kan gebruikt worden om de groeistrategie van een bedrijf te bepalen. Het beantwoordt de vraag waar een bedrijf zich op moet richten. In dit artikel geven we een uitleg van de Ansoff matrix. Per ond...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/management-modellen/ansoff-matrix/

Een door Igor Ansoff ontwikkelde matrix (bestaande uit vier cellen) met de vier basisstrategieen voor producten-marketing:
(1) Marktpenetratie;
(2) Marktuitbreiding;
(3) Productontwikkeling;
(4) Diversificatie.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Een door Igor Ansoff ontwikkelde matrix (bestaande uit vier cellen) met de vier basisstrategieen voor producten-marketing:
(1) Marktpenetratie;
(2) Marktuitbreiding;
(3) Productontwikkeling;
(4) Diversificatie.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.